بهترین جارو شارژی
سازوکار


عضو شوید


براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اقای موازی و آدرس mrparralel.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 24
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 5
:: بازدید ماه : 37
:: بازدید سال : 176
:: بازدید کلی : 3385

RSS

Powered By
loxblog.Com

آموزشی

بهترین جارو شارژی
شنبه 27 آذر 1400 ساعت 13:34 | بازدید : 87 | نوشته ‌شده به دست موازنده | ( نظرات )

راهنمای خرید بهترین جارو شارژی
جارو شارژی از جمله لوازم خانگی کاربردی است که با وزن کم و جا به جایی آسان و طراحی خاصی که دارد، بهترین وسیله جهت تمیز کردن بخش هایی از محیط منازل است که استفاده از جارو برقی با وزن زیادی که دارد، سخت و دشوار می باشد. با این وسیله می توان روند نظافت را به بهترین شکل ممکن انجام داد. لازم به ذکر است که این مدل جارو که با استفاده از باطری کار می کند هرگز نمی تواند جای جارو برقی را بگیرد و جایگزین آن شود. چرا که قدرت مکش کمتری به نسبت مدل برقی دارد و از آن در مواقعی استفاده می شود که حجم نظافت کم باشد یا برای تمیز کردن فضاهایی که با استفاده از جارو برقی امکان تمیز کردن آن فضا وجود ندارد یا به اصلاح غیر قابل دسترس است، استفاده می شود در واقع قدرت جمع آوری زباله در آن توجه به ابعادش صورت می گیرد.

اگر که قصد خرید این ابزار شارژی را دارید اما اطلاعاتی در رابطه با آن ندارید، با مطالعه این مقاله می توانید تمامی اطلاعات و نکات لازم پیش از خرید را کسب نمایید. در این صورت می توانید با توجه به موارد مطرح شده، بهترین مدل را خریداری و از آن نهایت استفاده را ببرید. با دکتر ابزار همراه ما باشید.
معرفی انواع جارو شارژی
مانند تمامی محصولات موجود در بازار با برندها و مدل های متنوع که انتخاب را برای افراد سخت می نماید، انتخاب جاروشارژی نیز از این قضیه مستثنی نمی باشد. اما قبل از هر چیز باید به نوع جارو توجه نمایید. اینکه مدل دستی می خواهید یا پارویی.

جارو شارژی دستی

این نوع جارو ها فاقد دسته بوده و به صورت سبک و جمع و جو و کم وزن طراحی شده اند. و به دلیل طراحی انعطاف پذیری که دارند، استفاده از آنها برای تمیز کردن فضاهای غیر قابل دسترس، باریک، کج ها مانند کوشه دیوار، زیر مبل ها و … گزینه ایده آلی می باشد. مدل های دستی،وزن کم تری دارند و راحت تر جابجا شده و برای گوشه ها راحت تر استفاده می شوند و برای نگه داری جای کم تری نیز می گیرند.

جارو شارژی پارویی

نوع دیگری که در بازار به فروش می رسد، مدل پارویی است که به مدل ایستاده یا عصایی نیز معروف می باشند. این مدل، برای افرادی طراحی شده است که مشکل کمر درد دارند و می بایست به صورت ایستاده و بدون خم شدن، فضا را تمیز نمایند. معمولا وزن بیش تری داشته و فقط قابلیت استفاده برای کف را دارند.

جارو شارژی دو منظوره

برخی از مدلهای موجود در بازار می باشند که قابلیت مکش آب و خاک را دارند و به اصلاح دو منظوره طراحی شده اند. این دستگاه ها معمولا قیمت بالاتری به نسبت سایر مدل ها دارند.

فاکتورهای مهم در خرید انواع جارو شارژی
قبل از خرید هر ابزار و وسیله ای می بایست، به یکسری از فاکتورهای مهم قبل از خرید توجه نمود. در این صورت با کسب اطلاعات لازم می توان خریدی خوب به بهترین شکل ممکن داشت. اما به هر حال خرید جارو شارژی را برای مالکان خانه‌ های کوچک، افراد مسن که قادر به کار کردن با جارو برقی و حمل آن را ندارند، برای تمیز کردن فضای راه پله ها و … پیشنهاد می نماییم. در ادامه با ما همراه باشد با نکات قبل از خرید:

عمر باتری و مدت زمان شارژ باطری

از المان های مهم خرید، عمر باتری است که غالبا بین ۵ تا ۳۰ دقیقه می باشد. مدت زمان شارژ نیز بین ۱تا ۱۶ ساعت متغیر خواهد بود. هر چقدر که دستگاه کیفیت و باطری خوبی داشته باشد، مدت زمان شارژ آن نیز کمتر خواهد بود. لازم به ذکر است که برخی از مدل ها نشانگر شارژ باطری دارند که از قابلیت های خوب محسوب می شود. خرید دستگاه با باتری اضافی نیز می تواند راهکاری برای افزایش عمر باتری باشد.

جنس بدنه دستگاه

در هنگام خرید به جنس بدنه و کیفیت دستگاه توجه نمایید چرا که این نوع از ابزارآلات شارژی با طراحی که دارند، امکان ضربه دیدن یا افتادن آنها از دست زیاد است. اگر جنس بدنه کیفیت خوبی داشته باشد، امکان آسیب دیدن آن کمتر خواهد بود.

جداسازی و سر هم کردن راحت مخزن

همان طور که می دانید، ظرفیت مخزن این جاروها کم است و به همین دلیل باید دستگاهی را انتخاب کرد که جداسازی مخزن و تخلیه زباله آن به سلادگی انجام شود. انتخاب دستگاهی با بدنه مقاوم و با کیفیت، بهترین گزینه می تواند باشد.

وزن دستگاه

از آپشن های مهم خرید، سبک وزن بودن آن است. هر چقدر دستگاه سبک تر باشد، استفاده از آن نیز راحتر خواهد بود.چرا که سبب جلوگیری از خستگی دست در طول انجام کار می شود. به طور معمول وزن جاروها بین۷ -۳.۲ کیلوگرم می باشد.

نوع فیلتر دستگاه

بهتر است دستگاهی با فیلتر قابل شستشو خریداری نمایید. چرا که با این کار میزان مکندگی دستگاه افزایش یافته و در طولانی مدت، افزایش کارایی و طول عمر دستگاه را خواهیم داشت.

قابلیت اتصال سری های مختلف

بهتر است در هنگم خرید به سری های دستگاه نیز توجه نمایید.این سری ها استفاده از دستگاه و عملیات تمیز کردن و نظافت را تسهیل می بخشند. سری های مستطیلی، گوشه دار، دایره ای، مثلثی و … نمونه هایی از این سری ها می باشد.

بیشتر بخوانید: حدیده و حدیده کاری چیست؟




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: